0 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Regulamin Zakupów Sklepu Novasport.pl

 

 


Sklep internetowy novasport.pl, dostępny pod adresem www.novasport.pl, prowadzony jest przez firmę Novasport Spółka Cywilna Piotr Nowacki, Maciej Nowacki zarejestrowaną pod numerem NIP: 6852286786, REGON: 180488559
M. Nowacki - EDG prow przez Burmistrza M. Jasła nr 122/2006; NIP: 6852139720; REGON: 180143725
P. Nowacki - EDG prow przez Burmistrza M. Jasła nr 265/2009; NIP: 6851761038; REGON: 371038357


Dane Adresowe i Kontaktowe: 

Adres Siedziby: ul. Floriańska 84B, 38-200 Jasło
Adres sklepu stacjonarnego / adres do zwrotu towaru: ul. Bandurskiego 24, 31-515 Kraków

 

Zapytania, reklamacje i zamówienia mogą być kierowana na adres e-mail: sklep@novasport.pl lub tel. +48 500 530 350  (opłata za połączenie wg. cennika włąściwego operatora)

 


Definicje 

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego novasport.pl;

Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod novasport.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Novasport Spółka Cywilna Piotr Nowacki, Maciej Nowacki. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

 

 

Postanowienia Ogólne

 

1. Sklep internetowy novasport.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz sprzedaż bezpośrednią poprzez sklepy stacjonarne


Zamówienia są przyjmowane przez stronę novasport.pl, mailem pod adresem sklep@novasport.pl lub telefonicznie pod numerem 500 530 350 

 

2. Produkty, prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, natomiast stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Zamawiających. Klient dokonując Zamówienia, za pomocą narzędzi dostępnych na stronie internetowej sklepu lub telefonicznie, składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w niniejszym Regulaminie

 

3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie novasport.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

4. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych novasport.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich. Na każdy sprzedany towar wystawiamy dowód zakupu (paragon, faktura VAT). Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.

 

 5. Niniejszy Regulamin określa zasady
- dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach Sklepu Internetowego,
- warunki i zasady dokonywania zamówień w ramach Sklepu Internetowego,
- zasady zawierania umów sprzedaży produktów z wykoszystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego

 

6. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe dla pod warunkiem dysponowania następującym wyposażeniem:
- komputer klasy PC lub urządzenie przenośne umożliwiające połączenie z Internetem i posiadające system operacyjny
-  łącze internetowe;
- przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML, CSS, JavaScript
- włączona obsługa języka JavaScript,
- włączona obsługa plików Cookies
- aktywne konto e-mail. 

7. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia oraz dołączenie do przesyłki zawierającej Towar specyfikacji oraz faktury VAT.  

 

 

Metody płatności

8.Istnieją następujące formy płatności:

przelewem lub kartą kredytową za pomocą serwisu PayU, dzięki któremu od razu otrzymujemy informacje o dokonanej przez Państwa zapłacie.
W serwisie PayU możecie też Państwo rozłożyć płatność za złożone w naszym sklepie zamówienie na dogodne raty.

przelewem - bezpośrednio na nasze konto:
mBank 61 1140 2004 0000 3202 6502 0045
w takim wypadku towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku

za pobraniem - płacąc gotówką za towar kurierowi (w przypadku płatności za pobraniem doliczana jest opłata manipulacyjna 5,00 zł)

9. W niektórych przypadkach sklep novasport.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

 


Wysyłka i dostawa towaru

10. Zamówiony towar jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej UPS - wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

Istnieje również możliwość osobistego odbioru sprzętu w Krakowie.
Sklep Tenisowy Novasport
31-515 Kraków, Bandurskiego 24
czynne: 
poniedziałek - piątek 11:00 - 18:00
sobota 11:00 - 15:00

 

11. Koszty przesyłki

 Kurier - dostawa 24h:
- po wpłacie na konto lub poprzez serwis PayU – 16,00 zł
- za pobraniem – 21,00 zł
- przy zakupach na kwotę wyższą niż 500 zł towar wysyłany jest na koszt sklepu. 
(tylko w przypadku płatności za pobraniem doliczana jest opłata manipulacyjna 5,00 zł)

 

12. Czas realizacji zamówienia – Po otrzymaniu zamówienia kompletujemy i przygotowujemy przesyłkę (jedynie w przypadku płatności na konto bankowe oczekujemy na zaksięgowanie wpłaty). W zależności od dostępności towaru w magazynie towar wysyłany jest w ciągu od 0 do 3 dni roboczych – towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej zazwyczaj następnego dnia po wysyłce z magazynu. W wyjątkowych sytuacjach - jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

 


Przyjmowanie zamówień:

13. Zamówienia można składać w następujące sposoby:
a) poprzez stronę internetową Sklepu
b) wysyłając e-mail na adres sklep@novasport.pl
c) telefonicznie

13.1. Dokonywanie Zamówień, z wyłączeniem ust. 13 pkt c)  w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w godzinach d 8:00 do 16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Sprzedawca nie realizuje Zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

13.2. Złożenie Zamówienia i dokonanie zakupu Towarów może nastąpić z pominięciem procedury rejestracji bądź być poprzedzone wypełnieniem przez Zamawiającego, w sposób prawidłowy, formularza rejestracyjnego (w szczególności podania wymaganych z formularzu danych osobowych, adresu e-mail - wykorzystywanego później jako login – i ustalenia przez Zamawiającego hasła). Złożenie zamówienia uwarunkowane jest zapoznaniem się i akceptacją regulaminu Sklepu. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania się Zamawiającego w Sklepie poprzez podanie loginu i ustalonego hasła. 

13.3. W przypadku pominięcia procedury rejestracji złożenie zamówienia dokonane zostaje zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 14.  

 

14. Podczas składania Zamówienia wymagane jest określenie:
- nazwy, koloru, rozmiaru i ilości produktów
- imienia i nazwiska odbiorcy
- dokładnego adresu dostawy
- numeru telefonu kontaktowego
- adresu e-mail zamawiającego

 

15. Proces zamawiania przez stronę internetową Sklepu składa się z następujących kroków:
- wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka 
- podanie danych wymienionych w pkt. 3 lub logowanie
- wybór formy dostawy i płatności
- po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlane jest podsumowanie Zamówienia obejmujące wszystkie informacje dotyczące Zamówienia tj. 
a) przedmiot zamówienia,
b) cenę jednostkową oraz łączną zamawianych Towarów (wraz z podatkiem)
c) główne cechy świadczenia
d) wybraną formę płatności
e) wybraną formę dostawy
f) całkowity koszt dostawy
g) dane kontaktowe zamawiającego
h) dane adresowe odbiorcy Towaru
- akceptacja Regulaminu
- zatwierdzenie Zamówienia przez przycisk »zamawiam i płacę«

 

16. W trakcie składania zamówienia, od początku, aż do ostatniego kroku czyli zatwierdzenia zamówienia, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, w tym także możliwość zmian w wyborze produktów. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi na stronie internetowej informacjami określajacymi sposób zmiany danych i produktów. 

17. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili kliknięcia przez Klienta na przycisk »zamawiam i płacę«. Po zawarciu Umowy sprzedaży Klient otrzymuje e-mail od Sklepu z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o:
1) cenie (wraz z podatkiem)
2) głównych cechach świadczenia
3) wybranej formie płatności
4) wybranej formie dostawy

 

18. W przypadku Zamówień telefonicznych Sklep potwierdza treść Zamówienia w drodze wiadomości e-mail obejmującej wszystkie informacje dotyczące Zamówienia tj. 
a) przedmiot zamówienia,
b) cenę jednostkową oraz łączną zamawianych Towarów (wraz z podatkiem)
c) główne cechy świadczenia
d) wybraną formę płatności
e) wybraną formę dostawy
f) termin dostawy 
g) całkowity koszt dostawy
h) termin zapłaty
i) dane kontaktowe zamawiającego
j) dane adresowe odbiorcy Towaru. 
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili kliknięcia przez Klienta w przycisk »potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty« widniejącym w mailu otrzymanym od Sklepu . 

 

19. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Zamawiającego np. w drodze kontaktu telefonicznego. 

20. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim. 

 

Zwroty towaru - Odstąpienie Konsumenta od umowy


21. Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez poinformowanie Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Towaru. Klienci sklepu NOVASPORT mają na odstąpienie aż 21 dni kalendarzowych dla wszystkich produktów. Termin na skorzystanie z prawa odstąpienia liczony jest od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Novasport, ul. Floriańska 84B, 38-200 Jasło  lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@novasport.pl).
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca udostępnia Konsumentowi poniżej w Regulaminie. 
Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 
Jeżeli Konsument skorzysta z możliwości odstąpienia w drodze elektronicznej tj. bądź poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy droga elektroniczną na adres mailowy sklep@novasport.plSprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną Za pośrednictwem wiadomości e-mail. 

 

 

Novasport S.C.
ul. Floriańska 84B
38-200 Jasło
sklep@novasport.pl


Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................
Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................

 


Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

 

 

22. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy aby Konsument wysłał Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

23. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych dodatkowych opłat w związku ze zwrotem. 
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument obowiązany jest odesłać lub przekazać Sklepowi Towar na adres Novasport S.C. Floriańska 84B, 38-200 Jasło, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy.
Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

24. Prawo do odstąpienia nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

 

Reklamacje


25. Reklamacja Klienta w czasie objętym gwarancją

25.1. Większość Towarów dostępnych w Sklepie objętych jest gwarancją producenta. Sprzedawca przesyła dokumenty gwarancyjne wraz z Towarem. Warunki gwarancji i termin jej obowiązywania wskazane są w dokumentach gwarancyjnych.

25.2. Zgłoszenie reklamacji Towaru w czasie objętym gwarancją możliwe jest na adres wskazany w dokumentach gwarancyjnych lub za pośrednictwem Sprzedawcy na adres Novasport S.C. Floriańska 84B, 38-200 Jasło, bądź na adres poczty eleketronicznej sklep@novasport.pl. 

25.3.. W przypadku produktów sygnowanych gwarancją producenta "od drzwi do drzwi" (door to door), uszkodzony Towar zostaje nieodpłatnie odebrany przez kuriera w miejscu eksploatacji (adres podany przez Klienta), następnie naprawiony i doręczony w to samo miejsce. W szczególnych przypadkach naprawa Towaru może odbyć się przez upoważnionego serwisanta na miejscu (tj. bez przewożenia). 

26. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Konsumentów za wady Towarów

26.1. Sprzedawca (Sklep) ma obowiązek dostarczenia Klientom Towarów bez wad. Ustawa Kodeks Cywilny przewiduje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczna lub prawną, w przypadku stwierdzenia tej niezgodności przed upływem 2 lat od wydania Towaru. Roszczenia Konsumenta z tytułu rękojmi przedawniają się z upływem roku, przy czym nie skraca to okresu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi, który to okres wynosi 2 lata od dnia wydania Towaru. W tym terminie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. W przypadku wykonywania uprawnień Konsumenta z tytułu wad prawnych produktu bieg terminu przedawnienia roszczeń z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

26.2. Sklep (Sprzedawca) wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towarów w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami.

26.3. Reklamacja Towaru w czasie objętym rękojmią możliwa jest w dowolnej formie, przykładowo poprzez:
a) przesyłkę listowną na adres Novasport S.C. Floriańska 84B, 38-200 Jasło; 
c) przez kontakt z konsultantem pod nr tel 500 530 350; 
d) kontakt bezpośrednio na adres e-mail sklep@novasport.pl.
e) osobiście w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy
Reklamacje obsługiwane są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00. 

26.4. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres do zwrotu: Novasport S.C. Floriańska 84B, 38-200 Jasło. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

26.5. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o realizacji uprawnień reklamacyjnych. 

26.6. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
a) wymiany produktu na nowy;
b) naprawy produktu;
c) obniżenia ceny produktu;
d) odstąpienia od umowy – o ile wada ma charakter istotny. 
Wybór żądania zależy od Konsumenta. 

26.6.1. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru Sprzedawca może zaproponować niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymianę wadliwego produktu na wolny od wad albo usunięcie wady. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

26.6.2. Jeśli w ramach pierwszego żądania z tytułu rękojmi, Konsument żąda wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady produktu. Sprzedawca jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Odmawiając, Sprzedawca może zaproponować zamiast usunięcia wady - wymianę produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu usunięcie wady. Niezależnie od tego, Konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem odmowa Sprzedawcy dotyczyła wymiany produktu, to Konsument może następnie żądać naprawy produktu. Istnieje również możliwość skorzystania przez Konsumenta z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy gdy wada ma charakter istotny.

26.6.3. Sprzedawca nie może proponować Konsumentowi wymiany wadliwego produktu na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

26.6.4. Jeżeli spośród sprzedanych produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od produktów wolnych od wad, bez szkody dla obu stron umowy, uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do produktów wadliwych.


27. Uszkodzenia lub braki powstałe w transporcie

27.1 Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym zwracamy uwagę, aby sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera.  

27.2. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, rekomenduje się, aby Klient wraz z dostawcą/kurierem sporządzili i podpisali protokół uszkodzenia (dostępny u doręczyciela). Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela spedytora (firmy kurierskiej), Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki.

28. Wymiana towaru niezgodnego z oczekiwaniami Klienta

28.1. W przypadku, gdy wybrany przez Zamawiającego rozmiar/model Towaru okaże się niezgodny z oczekiwaniami Klienta i - w przypadku Konsumentów, upłynie termin do odstąpienia określony w pkt 21.1. Regulaminu, istieje możliwość wymiany Towaru na inny na prośbę Klienta. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki Towaru pokrywa Klient. Po otrzymaniu zwrotu i wpłaty, ponowna wysyłka towaru następuje w czasie zgodnym z informacją widniejącą jako czas realizacji przy określonym Towarze. Klient proszony jest o uprzednie skontaktowanie się z przedstawicielem Sprzedawcy i rezerwację pożądanego modelu/rozmiaru/koloru.

 

 

Postanowienia końcowe

 

29. Niniejszy regulamin świadczenia spełnia wymogi określone ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) 

30. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawa o prawach konsumenta, a także inne przepisy obowiązującego prawa.

31. Dla celów wykonania regulaminu oraz umowy, zastosowanie ma prawo polskie. W przypadku sporu z konsumentem stosowane będą korzystniejsze przepisy prawa jego miejsca zamieszkania. 

32. Konsumentowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w tym: :

a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

33. Korzystanie z serwisu novasport.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu oraz zasad dotyczących polityki prywatności Sklepu.